EL GMVALLDIGNA HEM ESTAT EN UNA ACTIVITAT ORGANITZAT PER LA MANCOMUNITAT DE LA VALL D'ALBAIDA

El membres del GMValldigna hem assistit este dissabte 20 de novembre organitzat per l’ajuntament de Quatretonda i els amics del Buscarró a la marxa excursionista de les Foietes, hem eixit uns huitanta excursionistes a les 9h del matí en un dia fresquet, des de l’ajuntament de Pinet en direcció a la Sènia, continuarem cap a la casa dels Guardes. Pujarem al cim de les Foietes de 628 metres i baixarem fins arribar a la senda de pujada al Buscarró. De camí de tornada hem visitat el Badall de Pinet de l’estret de la Vinya Vella. Finalment agafarem la pista forestal fins arribar a Pinet, on l’ajuntament de Quatretonda i els membres dels Amics del Buscarró en han preparat un refresquet, coques amb tomaca i ceba i altres cosetes, per tots els que hem participants en l’excursió.

Longitud de la marxa 7.8 km.
Temps aproximat és de 3.5 hores.
Dificultat mitja, però mereix la pena descobrir les vistes d’alt de les Foietes 628 metres d’altitud.